dusico Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 skal se på en kadett d 80mod. i dag. gått litt over 100k, budet står på 8k, min. med rust, strøken....osv.... hva bør jeg se etter??? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 mer rust. teknisk er har jeg ikke intrykk av at de har noen store problemer selv om dette var opel's første fwd. uansett lett å få tak i deler. nei, se GODT etter rust! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 bilen er min, ga 8500,-:D :D :D lite rust, hjulbue v/side bak, og førerdøra. gått 117k, og 80mod....... fete seter, orange og brun-rutete. må ha nytt ratt, får 40% på momo, så det blir nok det! noen som har noe forslag til mods.???? mulig det kommer bilder etter hvert?! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 forresten... noen som vet om styling fra e går over, og om det er noen felger som passer??? har noen manta gsi felger stående, vet ikke om impresse passer, men dem gikk på!!! 4/100 felger, hvite. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 det var feil impr. på de felga gitt... og da lurer jeg på om det er noen som vet om 7,5x15" går på??? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by dusico det var feil impr. på de felga gitt... og da lurer jeg på om det er noen som vet om 7,5x15" går på??? igjen et spørsmål om et. (impress) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 sånn rundt 40 tror jeg det var?! litt "tåka" svar.... får se i vogn-lista når jeg kommer hjem.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 det var vist på 42... passer rett på!:D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 kjøp en kadett e gsi. ta ut stolan å sett i kadett. bytt om motorn. da får du en arti bil. finnes å frontlepper til kadett d som festes på frontplata. hør me http://www.blitzpower.no ellers lakker fangeran, sot litt lykter. finnes kvite blinkers å baklykter. senke den ca 60mm med noen fine felger så bli d en knall bil...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Hvilket karosseri er det? Hadde en todørs Kadett d. Var faktisk bra den. Veldig lite rust, men bare 1.3-60hk motor på den. Kunne godt tenkt meg å ha den nå, men solgte den i 99 :mad: Hadde vært fin bil å putte toliter i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 det er to-dørs, tenkte å lete litt i sverige etter en gsi eller en gte. men det blir nok ikke før om et års tid (befalskolen) får ikke godkjent med gsi-motor tror jeg?! siden d ikke er lagd med den mototren fra før av mener jeg..... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 får godkjent d ja trur æ. vertfall c20ne. kanskje c20xe. finn en gsi 16v å sett over alt av deler i D kadetten. sånn som motor, girkasse, fjærbein med bremser. bakaksling, bensintank. men d e sikkert my lettar å få den godkjent me 1.8i. kan lønn sæ å spør på biltilsynet før man begynne me ombygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 kan være lønnsomt det ja...hehe! får se hva det blir til, rusta skal vekk først.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 men 18.i fra gsi får du godkjent uten problem hvis du har gjort d rett. biltilsynet har mål på de delene som skal skiftes, så når man skal godkjenne måler de vær del. har vært me å bygd om en kadett d 1.3s til 1.8i. den fikk vi godkjent me en gang uten no tull. d var på biltilsynet i tr.heim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 godt å høre, hadde en 1.8l gsi som første ønske.... nå er det bare å finne en delebil! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg