Precious Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Heia!! Jeg vil ha elektriske vinduer og det må vel finnes et universalkit, for eneste jeg har funnet til min golf 2 er et fullstendig utskifting for 1500kr per dør. Eller noen som har bygd om til el.vinduer ved å bygge settet selv? Mvh Roy aka Precious Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 kom ikke noen golf2 med el vindu originalt da? :rolleyes: evt. bare å pelle ut dem delene du trenger fra en på skroten :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Det stemmer det, men er ikke så mange å finne på huggerane med elektriske vinduer. Derfor tenkte jeg å se etter et kit å få kjøpt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 I hotrod's er det svært mye brukt både universalsett som benytter seg av eksisterende heisemekanisme og mer omfattende sett som også erstatter heismekanismen. Tviler på at du får noe billigere enn 1500kr, men hør med Øyvind Henriksen på Hotrod Service i Tønsberg tlf 33 07 89 90, eller Terje Fjellhaug på Muroc Speed Shop i Bamble 970 63 671. Greie karer begge to som tar hjem deler på bestilling fra USA. Mange av tilvirkerne av disse vindusheiser har tilpassede sett også til "vanlige" moderne biler som f.eks Golf. Hvis du leter på hugger'n kan du jo kikke også etter Jetta/Derby/Passat, Polo, Audi 80/90/A4/Seat/Skoda med el heiser. Sikkert mye samme delene. Husk bare å sjekke først hva slags heisesystem din bil har. Normalt har den enten saksesystem eller en loddrett skinne. Er ganske sikker på at din bil har loddrett skinne, når jeg tenker meg om. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Tusen Takk :) Jeg skal ringe med de du nevnte der, også kikker jeg videre på huggere. Og helt riktig, det er en loddrett skinne. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Her er en link: http://www.electric-life.com/ Let deg frem til din bil i margen til venstre. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg