Gå til innhold

Fjerne høytalerdeksler i A3

Ranger emnet

quik

Anbefalte innlegg

Har tenkt å sette inn høytalere i bakdekslene på min Audi A3.(i baksetet)

Er det noen som vet hvordan man tar av disse? Må man av med hele sideveggen eller? Kjenner en som sa at det var nesten umulig å fjerne disse, men det må jo være mulig siden dekslene står der..De er veøl ment for å ha høytalere i? eller?

Noen som kan hjelpe??

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel fjerne hele sideplaten for å komme til.... Ikke gjort det selv enda, regner med du oxo har 3 dørs bi... Ser ut som det er mye jobb. Søk litt på noen utenlandske forum så står det kanskje mer der.

Tror ikke forhandleren gidder hjelpe deg med det uten god betaling.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er 3 dørs.. Skal søke litt her og der å se hva jeg finner.. Har orginalhøytalerne fremme + en 12" i bagasjerommet. Men det blir litt ubehagelig for dem som sitter bake å kun høre bassen:p

Er det noen som har satt inn høytalere der som har noen gode tips til hvilke høytalere jeg kan sette inn der? Er ikke ute etter noe "monsterlyd" så de trenger ikke være så dyre.

Har bestilt 18" fra Wheelie, og skal lakkere ned etterhvert så da blir det bra:)

Nå gjenstår bare lappen:p

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plukka av deksla der på min a3! er ikke så vanskelig! sitter som f... da men! uansett! du må ta ut bak seta! (veldig enkelt! er sånn klips patent) så må du løsne nederste feste te selene bak! å da e de bare å riv te det løsne! å ja. plass te masse høytaler der! går sikkert fint å få inn en 12" sub på hver side om man gidder å lage seg nå feste patent!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider