Gå til innhold

Hvor mye koster en mp3-spiller til bilen med tekst på display?

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

Jeg har en SONY MP70 MP3 spiller som spiller på CDR og CDRW. Kjempefornøyd med spilleren. Nå slipper jeg å ha bilen full av CDer. Den ligger på ca5500,- NOK på svinesund, kan godt hende den har gått ned litt i pris. Du får en "stor" fjernkontroll til spilleren også(ikke kredittkort størrelse), den koster ca500kr og er verdt det.

 

Litt info fra SONY sin hjemmeside:

http://www.sony-europe.com/view.x?cat=16171∏=25754&loc=en_NO

 

Er ikke så kjent i oslo akkurat, men ligger ikke Torshov der a? Dem har ihvertfall. Dra heller til svinesund, du sparer noen hundrelapper ihvertfall på det...kanskje en høvding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Jeg har en SONY MP70 MP3 spiller som spiller på CDR og CDRW. Kjempefornøyd med spilleren. Nå slipper jeg å ha bilen full av CDer. Den ligger på ca5500,- NOK på svinesund, kan godt hende den har gått ned litt i pris. Du får en "stor" fjernkontroll til spilleren også(ikke kredittkort størrelse), den koster ca500kr og er verdt det.

 

Litt info fra SONY sin hjemmeside:

http://www.sony-europe.com/view.x?cat=16171∏=25754&loc=en_NO

 

Er ikke så kjent i oslo akkurat, men ligger ikke Torshov der a? Dem har ihvertfall. Dra heller til svinesund, du sparer noen hundrelapper ihvertfall på det...kanskje en høvding.

 

 

Du får den for 5.500,- i norge også

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Bisarre

På QXL selges det endel slikt, til greie priser. Så f.eks Rockford Fosgate RFX9000R til ca 3000,-- Koster 4500,- vanligvis.

 

Rockford Fosgate RFX9000 har veil pris på 4.790,-

MEN er nå priset til 3000-3500,- hos de fleste forhandlere

som er Rockford autoriserte. Så Rockford holder nok på

å rydde lager til en ny modell tenker jeg ;-)

 

Foresten....jæskla bra mp3 spiller til den prisen ;-)

+ markedets kjappeste mp3 'lading'

+ uslåelig pakke til den prisen! ;-)

- ikke 4v linjeutganger

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår