Gå til innhold

bakluke selges

Ranger emnet

audi s6 sedan

Anbefalte innlegg

får se.. så en knall lilla metalikk golf 3 som var ny-lakka utenfor en lakkerings "butikk", ble hypp på å lakke min i samme farge, var driiit najs. Lurer på hvor mye han måtte punge ut for det. Da hadde det vært fint med en bakluke uten VW merke =)

**Håper på mye feriepenger**

:D

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

en hellakkering av en golf 3 med motorrom og slikt ut til mannen i gata ligger rundt 20høvdinger. du får hva du betaler for og vi har sett nok skrekk eksempler på "billig lakkering"

Derfor jeg prøver å fiske rundt og se om jeg kan fikse meg noe rabatt :D 5 tusen mindre pga. man får det for en "kompis" pris hjelper mye det.

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi s6 sedan

har en bakluke med en liten bulk i skal ha 800,- for den,den er med bakrute, fin hvis du har tenkt å sveise igjen skilthullet,får også med en skiltplate til å felle inn i fangeren.ring 92092560

Rust & farge?

Hvor langt fra Stovner/Rommen holder du til?

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har du fortsatt bakluka eller?

Hva var dette med sklitplate for innfelling, hvordan ser den ut og hvordan funker det?

Har en bakluke nå med VR6 spoiler på, den er festa i 3stk gjennomgående skruer i bakruta, peil på hvordan en ska få til den på en "vanlig" bakluke eller, dvs som det ikke er spolier på orginalt, må man bytte rute da?

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider