ErlendBS Skrevet August 19, 2023 Rapporter Share Skrevet August 19, 2023 Jeg har to Sønnak Powerline SA754 blybatteri i min gamle SUV. Har aldri sjekket batterisyrenivå før nå, men det er ikke mulig å åpne lokket til cellekorkene. Er dette et batteri som ikke skal etterfylles med batterivann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 19, 2023 Rapporter Share Skrevet August 19, 2023 6 timer siden, ErlendBS skrev: Jeg har to Sønnak Powerline SA754 blybatteri i min gamle SUV. Har aldri sjekket batterisyrenivå før nå, men det er ikke mulig å åpne lokket til cellekorkene. Er dette et batteri som ikke skal etterfylles med batterivann? Er mange år siden det ble solgt bilbatterier som det kunne etterfylles væske på. Beste vedlikehold nå er å lade opp batteriene 3-4 ganger i året. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendBS Skrevet August 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2023 Tusen takk for svar. Det selges fortsatt baterivann på bensinstasjoner og Biltema, ETC, men da er det bare å slappe av, og ta en langtur innimellom, forstår jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg