Henning bakkelund Skrevet August 22, 2023 Rapporter Share Skrevet August 22, 2023 Hei. Noen som kan hjelpe? Jeg har tatt diagnose på en Passat b7 og fått beskjed om at det er feil på høytaler til parkeringssensor. Har sendt Mail til møller men de skjønner ikke helt hva slags høytaler det er snakk om. Saken er at når jeg setter bil i revers så kommer det ikke bilde av bilen på skjermen men bare piper. Noen som har vært bort i noe lignende? Hjelp tas imot med STOR TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2023 Rapporter Share Skrevet August 25, 2023 Er en høyttaler (buzzer) foran og en bak, kalt H15 og H22. Eksakt plassering vet jeg ikke men her eksempel på plassering i B6 - - > LINK Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning bakkelund Skrevet August 25, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2023 Takker for svar. Da skal jeg undersøke. Vet ikke om det er den som piper eller den som ikke piper som er defekt. Men da vet jeg sånn ca hvor de befinner seg. Takk igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 26, 2023 Rapporter Share Skrevet August 26, 2023 18 timer siden, Henning bakkelund skrev: Vet ikke om det er den som piper eller den som ikke piper som er defekt. Mest nærliggende å anta den som ikke piper 🙂 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning bakkelund Skrevet August 26, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2023 Da skal jeg sjekke den først😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg