rakriste Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Har igjen bestilt fra Powerzone (grill) og fått varen på under 3 uker. mangler bare klarglass lamper som ventes neste uke. Bare en liten varm tanke siden det har vært mye negativt om dem i det siste. Godt fornøyd!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 bestilte fjærer fra tyskland og eksos+bodykit fra usa igjennom powerzone. alt kom når det var lovet. åja...å en karbon vinge fra usa også. kom også som avtalt. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Fint det er noen som har positive opplevelser med de.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by borabora Fint det er noen som har positive opplevelser med de.... :rolleyes: Vet de har vært sinnsykt treige og rotete FØR. opplevd det selv. bannet en del ganger sist sommer når jeg handlet senke sett, seidl kit, karbon look frontlys+++ til en golf mk4. men det virker som en eller annen gang mellom da og nå så gikk det opp for noen at det ikke går å drive butikk slik -- for alle jeg har pratet med som har bestilt derifra nå mot sommeren har fått alt når det er lovet. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by borabora Fint det er noen som har positive opplevelser med de.... :rolleyes: Rett som det er faktisk :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jepp,jeg er veldig fornøyd:) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by vagen Vet de har vært sinnsykt treige og rotete FØR. opplevd det selv. bannet en del ganger sist sommer når jeg handlet senke sett, seidl kit, karbon look frontlys+++ til en golf mk4. men det virker som en eller annen gang mellom da og nå så gikk det opp for noen at det ikke går å drive butikk slik -- for alle jeg har pratet med som har bestilt derifra nå mot sommeren har fått alt når det er lovet. Jeg har bestilt etter jul nå. Bestilt fanger, senkesett og instrumentholder. Fikk fanger til A3, senkesett til A3 og ikke fått instrumentholder. Bestilte fangeren i februar, blir satt på bilen i dag, fikk den riktige for 2 uker siden. Senkesett ble bestilt i mars og fikk riktig forrige uke. Ringer aldri tilbake når han skal og generelt trege, dårlig service mot meg. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 har ikke noe å utsette på de, så langt. fikk mine speil 2 dager etter att jeg bestilte de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg slenger med på bølgen jeg og, - har alltid fått fjærbensstagene til S14 når jeg plutselig trengte noen.. Powerzone er vel flyttet til Rakkestad nå. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by borabora Jeg har bestilt etter jul nå. Bestilt fanger, senkesett og instrumentholder. Fikk fanger til A3, senkesett til A3 og ikke fått instrumentholder. Bestilte fangeren i februar, blir satt på bilen i dag, fikk den riktige for 2 uker siden. Senkesett ble bestilt i mars og fikk riktig forrige uke. Ringer aldri tilbake når han skal og generelt trege, dårlig service mot meg. du er vel ikke en likanes kar da? ;-))))) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by TurboKnut Jeg slenger med på bølgen jeg og, - har alltid fått fjærbensstagene til S14 når jeg plutselig trengte noen.. Powerzone er vel flyttet til Rakkestad nå. yepp. bare å kjøre igjennom sentrum, og i T krysset i slutten av gata (hvor du har statoil skjevt frem mot høyre) svinger du til venstre. powerzone ligger i det første "industri bygget" på høyre hånd (rett borti' gata der...). bygget vedsiden av selger dem traktorer eller hva nå enn det er. lett å finne frem ivertfall. (lett å finne frem = til og med JEG klarte det). Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg