sibba Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Har en 93 mod 318is coupe. Jeg holder på å bytte anlegg i bilen, men problemet er at jeg får ikke av dørtrekka. Løsnet di 2 skruene, men jeg tør ikke å rive tilfelle det er noen andre skruer osv. Har noen peiling hadde det vært kjempefint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 er 1 til bak/i vindussveien(vipp av deksel med flattjern) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Er vindusveien det dekselet som er i midten av dørtrekket? Det store liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 vindussveiven er den du snurrer på når du skal ha igjen vinduet ditt hvis du har manuelle ruter :) Det er bare å trekke ut klipsene rundt trekket, så ser du om det henger i noe på midten etterpå... Vær forsiktig når du trekker ut klipsene, da de har lett for enten å sprekke, eller at klipsene blir sittende igjen i døra, og du river i stykker hullet de skal sitte fast i på dørtrekket.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg