325M-Tech Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Noen som vet hvor man kan få tak iPioneer ODR produkter? Om det finnes lenger da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Det blir nok DEX-P9 og DEQ-P9 som blir tilsvarende (bedre) i dag.. Dette kan skaffes hos meg.. Veil pris ligger på 26.000,- samlet med DEQ'n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hva er det du er på utkikk etter da? Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325M-Tech Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Vet ikke helt hva jeg skal ha enda. Går med planer om å bygge litt stereo i bilen, og jeg vil ha noe som er bra! Hørt et par biler med ODR før, og jeg ble imponert av det! Selfølgelig også mye med innstallasjonen å gjøre.. Men ODR er altså ikke i produksjon lenger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Det er riktig at ODR ikke er i produksjon lengre. Etter hva jeg vet, kjøpte jeg det siste i 1998.... Da var prisen i overkant av 110.000.- for alt. Men dette er greier som ikke blir dårligere med åra.. Fins å få tak i brukt.. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg