srednA Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hallo... Er det noe som har noen tips om hvorfor det kan bråker/knirker fra senkefjæra mi? Det er VF, hører kun når jeg har lav fart. Fjærbeinslageret er nytt da... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 høyre demper bak hos meg knirker og ved stort demper-utslag.. Riktignok ikke senkefjærer, men heller ikke orginale. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hører kun lyden når jeg svinger. Det er ikke senkedempere, men det er nye olje dempere og det er 40/40mm senkefjærer. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hører noe bøll jeg også når jeg svinger..men lurer like mye som deg.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg