Henrik k Skrevet September 23, 2023 Rapporter Share Skrevet September 23, 2023 Har en opel insignia a sports tourer 2011 modell jeg montere ekstra lys og 2 brytere i dashbordet. noen som vet hvor jeg kan hente styrestrøm til langlys og parklys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekstralys AS Skrevet Oktober 11, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2023 Hei Henrik, Anbefaler deg og måle på lykten for og sjekke om man finner (12v) styrestrøm her. I de tilfellene man ikke finner dette vil man trenge en styrestørmsgiver som lager dette 12v (+) signalet. Til denne bilen så anbefaler jeg deg en XBB styrestrømsgiver Denne har to utganger som passer perfekt i dette tilfellet. PIN 1 brukes ofte til fjernlys/ekstralys. (Max strømtrekk 15A) PIN 2 brukes ofte til parklys/posisjonslys (Max strømtrekk 5A) Se vognliste/kompatibel liste her. Siter Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! https://www.ekstralys.no --- Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg