Super-Ida Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 jasså så du sniker deg med på tv.. kjendis blitt nesten jo..... bra du enda uttalte deg om bil da...... det var som de sa. du er myyye kjekkere i virkeligheten.. *fliiir* .oO( hørtes kanskje litt dumt ut det der...?) Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by lynvingen jasså så du sniker deg med på tv.. kjendis blitt nesten jo..... bra du enda uttalte deg om bil da...... det var som de sa. du er myyye kjekkere i virkeligheten.. *fliiir* .oO( hørtes kanskje litt dumt ut det der...?) Hæææ, hvor?! Når!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 distriktsnyhetene.... østlandssendingen ellerno...... idag før dagsrevyen. :D han sa sin mening om "free pass" ellerno.. var noe om å få bruke en bombrikke til alle bomringer....... Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Nevnte han ingenting om Crazy Tuning assa? hehehe :D :D :D :D Har Marius begynt å spamme på TV også... Laughing Out Loud :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 rart han ikke kom med noe sånn som " ja jeg tror jeg kan snakke for alle på bilforumet.net når jeg sier dette" ellerno...... LOL :D :D :D :D :op Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 så vi omgåes kjenndiser her assa? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by lynvingen rart han ikke kom med noe sånn som " ja jeg tror jeg kan snakke for alle på bilforumet.net når jeg sier dette" ellerno...... LOL :D :D :D :D :op lol det hadde vært fett om han hadde sagt ass.. og gjerne sett inn i kameraet når han sa det.. hehehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 hva?? det må jo sies ifra før noen herfra kommer på tv da, sånn at alle kan se det :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg