Gå til innhold

Enda et oldskool prosjekt :)

Ranger emnet

OleVik

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by OleVik

noen som har bilder av dette !!?? :)

Schlasken:ssip:

slapp av, var bare et spørsmål :) er bare så fasinert av denne oldschool trenden innen golfmiljøet som gjør at folk kaller det oldschool bare man hiver på alt mulig av de styggeste detaljene som har kommet på golfer oppigjenom årene. hva er det som gir det navnet oldschool? en 80`talls bil er ikke oldschool uansett hva man gjør med den spør du meg. men det er det ingen som har gjort så jeg skal holde kjeft :)

ps. hadde de brede felger med sykt små dekk orginalt når golf2 kom på markedet? jeg var ikke født i 83 engang så jeg spør av nysgjerrighet ;)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra http://oldeskool.org/

Old adj. 1. not new, 2. time long past, 3. of long standing

School n. 1. a group following the same beliefs, methods, etc.

Olde Skool adj. 1. to describe anything that was used or was popular in the 1960s and 70s, particularly with Volkswagens.

Think back to that time, they didn't have keyless entry, hydraulics, or neon lighting all over their car. Everything was very simple and basic, like in the 1950s when Bugs didn't have a gas guage and you had to flip a switch to engage the reserve tank when the engine started to sputter from an empty gas tank. That is olde skool.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallooo.. Greit nok at en 2'er aldri blir helt oldschool, men det hjelper på å fjerne plastikk og få på litt chrome... Skaff deg småfangere istede, fjern lys-showet og skaff deg en cl-leppe, hvis du først skal kjøre looken...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

og hiv 175/50-13 dekk på felga!!! bilen er ikke lav før sidespeila når deg til kneet!

hehe , litt av problemet er at slike dekk nesten er umulig å få tak i.. og når man finner de så koster de mange skjorter .. har heller ikke penger til noe gewinde senk, så foreløpig satser jeg på litt kjørekomfort! får se hva det blir til :)

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider