Petterjmr Skrevet Oktober 17, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2023 Fått tilbud på ca 17000. Sannsynlighet for at det vil svare seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 17, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2023 Om det vil svare seg er umulig å svare på, det er en sak du må ta stilling til. Om bilen ellers er i god stand så kan du ha bil i flere år til, alternativet er å kjøpe ny. Bremser er slitedeler uansett bil, dempere varer ei heller evig. Om bilen er verdt påkost på 17k må du avgjøre, samt huske at du da gjerne har bil en stund til. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 17, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2023 Første problemet er at bilens chassisnummer ikke er synlig? Ikke noe vits med påkost før det er oppklart. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterjmr Skrevet Oktober 17, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2023 har funnet chassisnummeret på vegvesenets sider. Er det tilstrekkelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Oktober 18, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2023 6 timer siden, Petterjmr skrev: har funnet chassisnummeret på vegvesenets sider. Er det tilstrekkelig? Nei her må du bestille time hos trafikkstasjon og prege inn det du fant på vegvesenets side koster ca 600,- Aner ikke om du har mulighet til å skru selv delene vil komme på ca 5 721,- fra Thansen.no Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterjmr Skrevet Oktober 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2023 Verksted fant chassisnummer veldig synlig i motorrommet i dag. (Vet ikke om det har vært for uklart)Hva gjør jeg hvis det kan leses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 20, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2023 4 timer siden, Petterjmr skrev: Verksted fant chassisnummer veldig synlig i motorrommet i dag. (Vet ikke om det har vært for uklart)Hva gjør jeg hvis det kan leses? Det er fint lesbart det der. Så lenge de har satt 2-er feil på forevisning for trafikkstasjon, så er jeg usikker på om det kun er vegvesnet som kan få gått inn i sine systemer og få fjernet den mangelen. Det må du høre med verkstedet om. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Oktober 20, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2023 Da skulle det vel kunne gå bra 🙂 Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg