tigergutt74 Skrevet Oktober 26, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2023 noen som vet om dekktrykksensorerer på toyota chr er programmert opp mot bilen så den funker kun på en bil. eller kan de brukes på flere biler uten noen form for programmering. grunnen jeg spør er at jeg mistenker der jeg har dekkhotell har montert feil hjul på min bil. men symbolet i dashbordet forsvant da jeg resatte den etter dekkbytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 26, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2023 8 minutter siden, tigergutt74 skrev: noen som vet om dekktrykksensorerer på toyota chr er programmert opp mot bilen så den funker kun på en bil. eller kan de brukes på flere biler uten noen form for programmering. grunnen jeg spør er at jeg mistenker der jeg har dekkhotell har montert feil hjul på min bil. men symbolet i dashbordet forsvant da jeg resatte den etter dekkbytte Dekktrykksensorer opererer kun på forskjellige frekvenser og er sjelden programmert opp i mot bilen. Er normal prosedyre på noen biler at du må inn og tilbakestille systemet ved hjulskift. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg