JMLIE Skrevet November 3, 2023 Rapporter Share Skrevet November 3, 2023 Jeg har en peugeot partner tepee 2016 modell den har tidsrele på setevarmere på begge sider går det bytte det ut det relet sånt det står konstant på når jeg setter på bryteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 3, 2023 Rapporter Share Skrevet November 3, 2023 Det går på sikkerhet og er ikke noe du bør tukle med. Det er heller ikke bra for ditt eget understell å kjøre med setevarme hele tiden 😉 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet November 3, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2023 He he jeg er vant med gamle biler der det er konstant varmt 😝men det som skjer på denne bilen det virker 10 minutt så slår den seg av da må du stoppe å starte bilen igjen hvis du skal ha den til å virke igjen 🤣🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg