bass84 Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Vurderer å kjøpe nye subbere til mitt bruk. Har forsåvidt greie bassere men mye vil ha mer, derfor har jeg fått opp øynene på en av disse fremragende subbene. De har fått mye skryt i diverse forumer og dette gjør meg ikke klokere. Er ute etter lydkvalitet ikke buldre eller dundre bass. 2*12" er planen. Så hvis noen har hørt eller testa elementene ville jeg gjerne ha deres synspunkter:) Basserne skal drives av en TRU Technology Sledgehammer. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Hei.. RE XXX er garantert den beste subben når det gjelder sql i forhold til pengene... Skal jeg bytte bassere en dag (noe som jeg ikke tror) vil det bli disse... Jeg kan fikse deg disse XXX bassene til en pris som ikke er å forakte... Image Dynamics finnes det vel ikke en importør av pr. dags dato... Så, jeg ville garantert gått for RE!! Hands down! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Du har PM;) Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 jo vi skaffer image dynamics. vu, roy glemte å si til deg at vi får inn ett nytt merke som heter AAD. det er sjuke saker. husk at du får gode priser hos oss da. forresten.. blir du med til våler banen på gatebil?:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 hmm.., ja fikk høre dere skaffer, men må vente på flere bestillinger på Idmax før det blir aktuelt å få de inn til norge.... AAD, aldri hørt om... er det SQ eller SPL subber?? Får vel en fin fin pris på RE xxx nå, men er åpen for forslag. Yes!! jeg kommer til vålerbanen, det blir heftig:cool: Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 har ikke sett ordentlig på merket enda, men skal gjøra det i morra. gleder meg til å koble opp anlegget å spille over hele våler banen met et enormt trøkk. folk kommer nok til å huske hvem sound pressure er etter våler. viss de ikke kaster oss vekk eller no da... Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Kult, anlegget i bilen din ell?? eller blir det no B-52 rigger:D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 blir nok det siste ja:D Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by bass84 Vurderer å kjøpe nye subbere til mitt bruk. Har forsåvidt greie bassere men mye vil ha mer, derfor har jeg fått opp øynene på en av disse fremragende subbene. De har fått mye skryt i diverse forumer og dette gjør meg ikke klokere. Er ute etter lydkvalitet ikke buldre eller dundre bass. 2*12" er planen. Så hvis noen har hørt eller testa elementene ville jeg gjerne ha deres synspunkter:) Basserne skal drives av en TRU Technology Sledgehammer. RE XXX er heftige saker som får veldig mye skryt rundt omkring. Mr. SQ på forumet her er norsk importør av RE. Han kan sikkert hjelpe deg... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg