Gå til innhold

Noen som vet hvor relet/ene til grøftelys er plassert?

Ranger emnet

jarli

Anbefalte innlegg

Jeg vil tippe relet du leter etter ikke finnes , men er en del av LKM'en (licht kontroll module) som sitter på høyre side i motorrommet sammen med sikringene.(merket LKM) Dette er en modul som du muligens må bytte for å få grøftelys.. Når jeg tenker meg om , kan det være det holder å bytte bryteren på høyre side av rattet. En kar kjøpte de originale grøftelysene mine og han smokka dem rett i , byttet kun bryter så fiunka det....

lykke til iallefall.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Jeg vil tippe relet du leter etter ikke finnes , men er en del av LKM'en (licht kontroll module) som sitter på høyre side i motorrommet sammen med sikringene.(merket LKM) Dette er en modul som du muligens må bytte for å få grøftelys.. Når jeg tenker meg om , kan det være det holder å bytte bryteren på høyre side av rattet. En kar kjøpte de originale grøftelysene mine og han smokka dem rett i , byttet kun bryter så fiunka det....

lykke til iallefall.

Takk skal du ha!

Mn jeg tror bryteren og LKMen er i orden fordi den klikker når jeg skruer på bryteren...mn det ordner seg sikkert:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

da kan du du umulig være smart, for all e28 har da vel ferdig opplagt til tåkelys, bare å sette i rele, og bryter, som det hørtes ut som du hadde..

alle mine 5 e28 har da hatt det..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider