yngrich007 Skrevet Desember 20, 2023 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2023 Hei får feilmelding avensisen T25 . Må bytte oksygensenoren min . Heter hestedilla oxygen sensor. Bank1 sensor1 noen som vet delenr på den er ikke inntresert å kjøpe den på Toyota . Noe som vet hvor jeg kan få takk i den billigere. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 20, 2023 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2023 55 minutter siden, yngrich007 skrev: Hei får feilmelding avensisen T25 . Må bytte oksygensenoren min . Heter hestedilla oxygen sensor. Bank1 sensor1 noen som vet delenr på den er ikke inntresert å kjøpe den på Toyota . Noe som vet hvor jeg kan få takk i den billigere. Takk for svar Slå opp bilen din med regnummer inne på sider som eurodel.no, bildeler.no skruvat.no o.l. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg