Sveinung Kristiansen Skrevet Desember 26, 2023 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2023 Klarte å dra ut to kabler når jeg tok ned dieseltanken. Vet ikke hvordan de skal kobles. Og om noen vet hvor jeg får tak i de originale kontaktene. De jeg har montert (messing farget) passer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Desember 27, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2023 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 27, 2023 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2023 1 time siden, Sveinung Kristiansen skrev: Ingen? Du får krype til korset og kontakte evt betale merkeverkstedet for at de kan grave frem et koblingsskjema her. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Desember 27, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2023 Jeg har sendt dem mail. Ingen på jobb i romjula. Er det som står igjen så jeg kan få start på bilen og flyttet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg