Nedi Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 se på denne, gi meg noen tilbakemeldinger! det som er gjort er pretty much det som er mulig i rl.. senket relativt mye, større felger (ja, jeg VET at den er litt skjev bak) flammer ordnet lys og tatt vekk sideblinker mørke vindu Golf By Startdf Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 jeg synes at dekoren var bra, men felgene er alt for uklare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ok den, men sku fikset noe carbon deler, f.eks Tanklokke å litt slikt ..... kunne å fikset noen logoer/dekaler.. :cool: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 men, liker de bedre clean enn uten alt jallet på. hadde egentlig ikke noen planer om å flammer på....skal se om jeg får til felgene... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg