Gå til innhold

Bilde av Grill / Passat 35 I

Ranger emnet

Infinal

Anbefalte innlegg

ha ha... for gæli og bruke de pengene på audi'n ;) hehe men skal ærlig innrømme at den beste bilen jeg har hatt er den gamle gode audi 80'n - men har ikke testet passaten enda da... bare står der :P

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginale bak lykter blir fort 1700-1800 kroner er dyrt å væra kar.. så er jo detta 4 deler da..

jeg lakkerte mine svakt.. blir vel mere lakk etterhvert kansje sia den er godkjent..

dine var fine, pent med hel lakkerrte røde lykter på hvit bil.. passer godt gjort det før på bilen til en kompis..

men uansett.... er du heldig får du tak i halv sota baklykter på høggeri.. jeg har ikke funnet noen enda men :/

kan kjøpe noen brukte å lakke dem.. kom over noen jeg sku få til 500 kr.. lure på om de har dem enda jeg ska e jammen ta meg sjekke.

STV er jo mye vanligere syn med halv sota lykter en sedan.. og desverre passer ikke lyktene om hverandre :/ synd for stv lyktene er finere... altså størrelsene på dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakkerte også mine baklyter selv. Synes de ble fine jeg mye finere enn det stygge orginale med orange og hvitt.

Mangler bare et G60 Syncro merke under Passat GT merket nå så blir det bra. Noen som vet hvor jeg får tak i det ?

Lakkertebaklykter.jpg

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JungHanz

Jeg lakkerte også mine baklyter selv. Synes de ble fine jeg mye finere enn det stygge orginale med orange og hvitt.

Mangler bare et G60 Syncro merke under Passat GT merket nå så blir det bra. Noen som vet hvor jeg får tak i det ?

Lakkertebaklykter.jpg

Skaff deg et 1,8liter merke istedet :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkertebaklykter.jpg

noen som har slengt på en del mere lakk en meg ser jeg.. tru e må ha på mere jeg også.. tøft da :D

tok du av lyktene ell?

så foresten både en passat g60 i går og en vr6 i forrigårs.. på rimi hunndalen.. ska vi ta oss et raid og røske med oss noen deler? hehe er vel nok andre i hunndalen som driv med sånn tull..

vemund

EDIT: vento er en del annerledes.. desverre. men e stappe uansett ikke vento deler på passaten.. blir som å putte lada deler på en ferrari.. hø hø hø hø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kjenner noen flere som har passat ja.... Både VR6, G60 og GT16v, så vi er ikke alene om å ha passat.

Men sånn er livet. Kunne godt ha raida han med VR6, hadde vært litt tøfft å satt inn VR6 i min, så det blir VR6 Syncro......

Tok av lyktene når jeg lakkerte, og maskerte godt. Har egentlig ikke så mye lakk på. Ser veldig godt både blinklyset og ryggelyset når de lyser.....

x-86 Audi 80 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kjenner noen flere som har passat ja.... Både VR6, G60 og GT16v, så vi er ikke alene om å ha passat.

Men sånn er livet. Kunne godt ha raida han med VR6, hadde vært litt tøfft å satt inn VR6 i min, så det blir VR6 Syncro......

Tok av lyktene når jeg lakkerte, og maskerte godt. Har egentlig ikke så mye lakk på. Ser veldig godt både blinklyset og ryggelyset når de lyser.....

hvordan tok du av de lyktene på bak luka? skrudde av hele plata?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skrudde av hele plata på innsida av bagaskeromslokket.

Lykta satt festa med 3 skrue. Den sitter også innunder den svarte plast plata som går under skiltet osv. Men den er det bare å bøye unna. Egentlig ganske lett når du får av plata på innsida av bagaskeromslokket.

x-86 Audi 80 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider