golfrider Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har dere som har slik skrudd den på eller? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Brukte en silikon sak.. Husker ikke helt hva den heter,men det er en slik silikon som limer,og det sitter som f... !! Gidda ikke begynne å ødelegge grillen å grill-lista med skruer å dritt.. Funka som faan detta vertfall!! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Min er skrudd på... Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Min var også skrudd på, mener det var huller som skulle være til slikt på den jeg hadde.... Men skal ikke si det sikkert, hadde den aldri av å kikka... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Jeg gir faen og skrur den på.. Får bare lakke skruene der de vises.. Gidder ikke stresse med lim og greier. takk for innspill! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Er absolutt mer stress med skruer.. Kjøp sånn silikon,fåes på alle bilrekvisitabutikker.. Smør på på innsiden av lista og på toppen av grillen.. Sett dette sammen,og hold kontaktflatene sammen i tre min før du slipper.. Sett en tapebit i kantene og strekk tapen ut på skjermen,la dette stå en time eller noe,så er det klart.. Mye finere enn skruer!! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Jeg ser for meg at det kan være vanskelig å lime den fast? , jeg opplevde nå at jeg måtte tvinge den litt på plass liksom. (jeg skrudde den fast). Men som VWGOLFIIHFS sier så ser det sikker pent ut når den er limt, men det vanlige er å skru den fast. Når du har fått den på kan du jo ta en liten pensel å gå over skru hodene med en farge som er lik den du har på lista. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Brukte en silikon sak.. Husker ikke helt hva den heter,men det er en slik silikon som limer,og det sitter som f... !! Gidda ikke begynne å ødelegge grillen å grill-lista med skruer å dritt.. Funka som faan detta vertfall!! "Tec7 - limer alt, fuger alt, fester alt" veit ikke om det er det du har brukt, men jeg ser for meg at det funker bra (uten å ha prøvd sjøl). edit: skreiv sikaflex, mente tec7.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Er ikke Sikaflex jeg brukte,men det ligner både i farge og effektivitet.. Det er meget enkelt å lime lista fast,for limet herder ganske kjapt,og i hjørnene/kantene så tar du bare å bruker tape for å få det til å sitte nedpå,til det har herdet helt.. Har gjort dette to ganger,og det har blitt perfekt begge gangene.. Hvis du har på godt med lim/silikon så går dette bra! Eneste du må gjøre i etterkant er å gå over med tommelen for å "gnukke" av det limet/silikonet som ble overflødig.. Har vært med å poppa en grillist fast,og en uke etterpå var den sprukket og på vei av.. Så jeg anbefaler å bruke silikon,og jeg tipper sikaflex vil gjøre susen.. Kan sjekke hva det jeg brukte heter,har en tube ute i garasjen,hvis det er ønskelig? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 det ble skruer.. Jeg hadde også litt problemer med å få kantene inni mellom karros og lykter, men det ordner seg. Må ta en ny runde lakk så blir det bra. Synes kanskje bilen ble seende litt søvnig ut, men legger ut bilde senere på tråden min.. Takk for hjelpen! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 jeg skrudde en første grillista mi på. samme dag gikk den til helvette når jeg kjørte i 120 kmh. den andre limte jeg på og den tåler over 160 kmh. konklusjon.. skruer suger og liming er bra :op Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Samme synet her.. Som sagt før i tråden.. Holder i 160 ++ hehe .. :D :D Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg