Gå til innhold

grill list

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

Min var også skrudd på, mener det var huller som skulle være til slikt på den jeg hadde.... Men skal ikke si det sikkert, hadde den aldri av å kikka...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt mer stress med skruer.. Kjøp sånn silikon,fåes på alle bilrekvisitabutikker.. Smør på på innsiden av lista og på toppen av grillen.. Sett dette sammen,og hold kontaktflatene sammen i tre min før du slipper.. Sett en tapebit i kantene og strekk tapen ut på skjermen,la dette stå en time eller noe,så er det klart.. Mye finere enn skruer!!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at det kan være vanskelig å lime den fast? , jeg opplevde nå at jeg måtte tvinge den litt på plass liksom. (jeg skrudde den fast). Men som VWGOLFIIHFS sier så ser det sikker pent ut når den er limt, men det vanlige er å skru den fast.

Når du har fått den på kan du jo ta en liten pensel å gå over skru hodene med en farge som er lik den du har på lista.

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Brukte en silikon sak.. Husker ikke helt hva den heter,men det er en slik silikon som limer,og det sitter som f... !! Gidda ikke begynne å ødelegge grillen å grill-lista med skruer å dritt.. Funka som faan detta vertfall!!

"Tec7 - limer alt, fuger alt, fester alt"

veit ikke om det er det du har brukt, men jeg ser for meg at det funker bra (uten å ha prøvd sjøl).

edit: skreiv sikaflex, mente tec7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Sikaflex jeg brukte,men det ligner både i farge og effektivitet.. Det er meget enkelt å lime lista fast,for limet herder ganske kjapt,og i hjørnene/kantene så tar du bare å bruker tape for å få det til å sitte nedpå,til det har herdet helt.. Har gjort dette to ganger,og det har blitt perfekt begge gangene.. Hvis du har på godt med lim/silikon så går dette bra!

Eneste du må gjøre i etterkant er å gå over med tommelen for å "gnukke" av det limet/silikonet som ble overflødig..

Har vært med å poppa en grillist fast,og en uke etterpå var den sprukket og på vei av.. Så jeg anbefaler å bruke silikon,og jeg tipper sikaflex vil gjøre susen.. Kan sjekke hva det jeg brukte heter,har en tube ute i garasjen,hvis det er ønskelig?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble skruer.. Jeg hadde også litt problemer med å få kantene inni mellom karros og lykter, men det ordner seg. Må ta en ny runde lakk så blir det bra. Synes kanskje bilen ble seende litt søvnig ut, men legger ut bilde senere på tråden min..

Takk for hjelpen!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider