Gå til innhold

Kræsj på årets første Tryvann

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Tjoho....nå er vinteren her med sladding på Tryvann....

....men jeg måtte jo selvsagt dra av veien med Subaruen på vei ned fra Tryvann. FAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN anger2

Fikk en sladd i svingen ved Holmenkollen restaurant, så kom kontraen og så reiste bilen av gårde sidelengs nedover gata. Så grep det igjen og jeg dro av veien...og havnet med 2 hjul over en steinkant med knust kanal som resultat...

Er det noen på forumet som kan sveise litt kanal for meg?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokian piggfritt - 205/50-15
15? Du mener vel 16? Pris? Slitte? Trist med bilen :(

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende respons her på forumet! Takker for all støtten midt i sorgen :D

Tryvann er vel på mange måter en tradisjon når snøen kommer. Stor plass, adskilte plasser der flere kan brekke og sladde side om side og lite eller ikke noe purk :)

Hører jeg Winter Big Meet på Tryvann i løpet av vinteren???

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Trist med bilen, emn noen var mer uheldig enn deg.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3822

:(

Jeg så den....fy faen så trist....Er det bare jeg og Subaruen, eller var den våte asfalten jævlig glatt i kveld?

Turbo2...du som er en mester på Big Meet....arrangerer du Winter Big Meet når den tiden kommer?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, jeg må få årna meg en bil å kommet meg opp!! noen som er der i morgen kveld?! kanskje jeg bare kommer opp for å se/snakke litt ;) trenger litt luft under vinga.. men faen.. biiil???

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider