Mad_Maxx Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Tenkte meg å bygge en oldschool 190e. Planene så langt er blodsenking og 15x8 cromefelger, muligens schmidt th-line... Tips mottas med takk! Bilder kommer... Bilen er en 83 modell 2.0E, med beige interiør... Ganske oldschool :D Listene på sidene er fjerna og. Bilen er lakkert svart, med bengalakk av alle ting, så en omlakkering kommer nok.. Er lærling, så det blir nok et lite langtidsprosjekt med litt ratlook i mellomtida :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 lite tips.. 15x8 hadde vært fett ;P men du mener vel 8x15.. og det blir pysete..hee.. 9x15 :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Make everything chrome! hirr hirr >:-) Tror det hadde vært litt tøft, men vet ikke helt. Hadde tenkt litt på å lage en litt oldschool/P.I.M.P av min og.. Blir kanskje litt P.I.M.P da, men skal nok ikke ta det helt ut..enda ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Sitat Originally posted by Helios lite tips.. 15x8 hadde vært fett ;P men du mener vel 8x15.. og det blir pysete..hee.. 9x15 :) Hehe, ble litt feil der ja! Og 10x15 vurderes også :D Bilen skal på eu kontroll i løpet av neste uke, så man får se hvor mye feil det er på henne... Det jeg vet om er; slakke i ratt, dårlig toppakning, uling i bakaksel, luft i clutch og bremser (fikser jeg sjæl).. Kan fort bli dyrt! Hmm blir nok litt skruing i helga jah.. Sette på handbrekkvaier er vel også en ide :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg