Gå til innhold

Registrert 1200 HP R-34 til 200 000,-

Ranger emnet

Bilskalle

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

Hvis det finnes en Skyline i Norge med 1200hk, hvorfor er det ingen her som har hørt / vet om den?

De fleste får med seg litt her... :)

Vel.. Lett å holde ting hemmelig om man vil..

Hadde jeg først hatt penger til en 1200hk R34 GT-R, så hadde jeg nok hatt resurser nok til å holde den hemmelig så lenge jeg selv ville...

Men, men.. close the thread anyone?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nokk et forsøk på svindel eller bare noen som har hatt det morro (jeg syns det absolutt ikke er moro at folk legger ut slike anonser). Det telefonnummeret er ikke i telefonkatalogen hvis du søker på gulesider.no og det er jævelig mange som heter stein hansen i oslo (ingen med det nummeret da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by flesvik

Er nokk et forsøk på svindel eller bare noen som har hatt det morro (jeg syns det absolutt ikke er moro at folk legger ut slike anonser). Det telefonnummeret er ikke i telefonkatalogen hvis du søker på gulesider.no og det er jævelig mange som heter stein hansen i oslo (ingen med det nummeret da)

Det med gulesider kan man registrere seg mot.. men den annonsen er nok totalt BS.. Ingen som har helsa i behold som selger en 1200HP R-34 til 200 laper.. uansett om den er regga eller ikke.. taper STORT med penger.

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Vel.. Lett å holde ting hemmelig om man vil..

Hadde jeg først hatt penger til en 1200hk R34 GT-R, så hadde jeg nok hatt resurser nok til å holde den hemmelig så lenge jeg selv ville...

Men, men.. close the thread anyone?

Hvorfor stenge tråden? Dette er jo off topic forumet, ligger mye her som ikke er bilrelevant engang, og de blir ikke stengt.

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider