Gå til innhold

Cab til E30 cab

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Dette vet jeg litt om hvertfall... Koster gjør det.. Den jeg har nå kom på 15500,- + mva ferdig montert... Det tar ca. 17 000 på BMW i krsand for en slik en men da uten montering... Ellers kan du jo høre med han som har det golf 1 cab prosjektet, han fikk jo gjort en billig jobb i sverige..husker ikke nick..

Farge: Kommer vel i flere, vet ikke helt, men håper du velger svart.. Cab skal være det syns jeg...

Edit: Monteringa tror jeg ikke særlig stas... En kammerat skal bytte selv på sin og jeg hørte med en som er oppretter og han mente på at det ikke var en spesielt koselig jobb...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lettest å ta det på forsikringa.. Taksta min hos NAF og da sa han fyren der at de alltid pleide å gi nytt tak til personer som har hatt innbrudd i cab og fått taket spjæret/rift i det...

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E30-Cab

Ja det er lettest å ta det på forsikringa.. Taksta min hos NAF og da sa han fyren der at de alltid pleide å gi nytt tak til personer som har hatt innbrudd i cab og fått taket spjæret/rift i det...

Mister man bonus da? Om man tar det på forsikringa?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonus-tap er det aldri på innbrudd, pga du har ikke forårsaket skadet selv... Tror og det gjelder stort sett alle med - egenandel m/alarm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 3lapper for montering av nytt tak. Taket betalte jeg 7500-8000 for mener jeg å huske.

Kan ordne med tak til deg også hvis du vil. Men det er snakk om litt leveringstid siden de lager det på bestilling i USA. Men det er snakk om skikkelig kvalitet.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen jeg skulle kjøpe blei solgt forran næsa på meg!!

Alt var avtalt, jeg skulle bestille flybilett og alt. Så fikk jeg en SMS av han litt senere på dagen der han skrev at bilen var solgt. Faen å forbanna jeg blir.. Prøvde å ringe å høre, men han tok ikke telefonen!

Så jeg leter etter ny bil. Men, vet ikke hva jeg skal kjøpe!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte: Du får kjøpe deg en E30 cab.. Knallbiler det der...

Kan være jeg har en til deg og, men kommer an på om du vil betale det han vil ha for den. Det er 92' 318i med full styling, 18", skinn(holde på å skaffes). Kan høre med han som har den om hva han skal ha hvis han skal selge, det er daglig leder på Nordtech AG i KrSand som eier den. Den står uten skilter foreløpig, ikke betalt engangsavgift på den enda... Men si fra hvis du er interessert så skal jeg forhøre meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E30-Cab

Jonte: Du får kjøpe deg en E30 cab.. Knallbiler det der...

Kan være jeg har en til deg og, men kommer an på om du vil betale det han vil ha for den. Det er 92' 318i med full styling, 18", skinn(holde på å skaffes). Kan høre med han som har den om hva han skal ha hvis han skal selge, det er daglig leder på Nordtech AG i KrSand som eier den. Den står uten skilter foreløpig, ikke betalt engangsavgift på den enda... Men si fra hvis du er interessert så skal jeg forhøre meg

Det spørs på pris da.. Jeg skulle få denne til 50000 liksom. Har litt mere enn det å bruke, men ikke så mye mer..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker nok en god del mer enn det... Tett på 100k regner jeg med, hvis alt blir ferdig før den selges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syns ikke det, med tanke på hva slags stand den er i.... Den er gått kort 145xxx... Gav jo 80k for min

Lenke til kommentar
Del på andre sider