tore1985 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har litt problemer med å installere et annlegg i en bil, har aldri gjort det så er veldig usikker på hvordan dette skal gjøres. Har 4 stk 6x9ere i kasser, pluss en 15". Hver 6x9er i koblet til hver sin kannal på forsterkeren(f.eks høyre-bak), og subben er på sub-kannalen. Strøm er koblet til fra batteriet, med sikring, til forsterkeren. Forsterkeren har også en kondenssator med sikrig. Mener forsterkeren er jordet. Det er koblet til to lyd-kabler (RCA?) fra cd-spiller til forsterker. Det jeg lurer på nå er hvordan jeg skal få brukt iso-kontakten på forsterken, og få koblet strøm til cd-spilleren. Har som sagt aldri gjort dette før. Skjønner meg ikke på den iso-kontakten, for den jeg fikk var liksom 20cm lang, holder jo ikke det Tusen takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 mmm. iso kontakten kan du bare pælme! jeg har aldri brukt den! e en ledning på baksiden av cd spillern din! den e vell sansynligvis blå? det er styrestrøm te forsterkerne! du må skjøte den blå ledningen å koble den på forsterkern! den ska kobles på kontakten imellom pluss å minus på forsterker hvis jeg ikke tar helt feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hvis det står noe der du kobler til kablene står det sannsyligvis RMT (remote). det er denne som slår av og på forsterkeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tore1985 Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Så den store rød fra batteriet skal til 12v+ på forsterkeren, og den blå ledningen til cd-spilleren skal skjøtes frem til styrestrøm-greien på forsterkeren (tror den heter REM). impreza_wrx, jeg kan faktisk ikke huske at forsterkeren har en slik inngang, er en Rockford Fosgate Punch 600 (C?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 alle har det. den røde skal på der det står +12v som oftest. den svarte (jord) skal på ground og mellom de eller ved siden av står det remote eller rem. der skal den ledninga fra cd spillern Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by tore1985 impreza_wrx, jeg kan faktisk ikke huske at forsterkeren har en slik inngang, er en Rockford Fosgate Punch 600 (C?) den ingangen er sansynligvis mindre enn de til strøm og jord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg