kskors Skrevet Februar 20 Rapporter Share Skrevet Februar 20 Oppdaget i dag en lyd fra bilen, gjetter eksospotta. Hørte den da bilen sto på tomgang og jeg var utenfor den. Høres ut som en putrelyd, som når man popper popcorn. Noen tanker om hva dette er, og er det noe jeg bør undersøke nærmere? Skoda Octavia 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 20 Rapporter Share Skrevet Februar 20 Ikke lett å antyde uten å høre, ta opp et lydklipp, samt kom med info om motortype. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskors Skrevet November 13 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13 Dette tok visst tid å svare på fra min side. Det er en 1,4 tsi, 140 hk. Bensin. Funker videoen tro? VID20241107194059.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg