Gå til innhold

s14 vrak på shell

Ranger emnet

larsmx5

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hei, klokka er nå 03.50 , og har nå kommet hjem.

har vært på sjukehuset, alt står bra til med kroppen min. de har mistanke om et bristet ribbein, men dette går helt fint foreløpig.

Silvian er nok totalvrak, hadde det vært passasjer hadde den personen trolig vært død nå / klemt i stykker.

var helt i shokk etter ulykken, gikk bare å skalv og var ute av meg. ifølge venner som var der var jeg visst helt satt ut, men jeg husker ikke så mye enda.....

men takker for at folk bryr seg her på forumet, det varmer skikkelig!

jeg kjørte ut fra shell, og når jeg ga gass på andre gir (ca40km/t fikk jeg en voldsom brei ved det glatte feltet ut fra shellen der....

vitner sier at bilen min har snurra minimun 180 grader, og den golfen jeg traff tok en piruett ut mot veien.

kan legge inn bilder seinere, men foreløpig står Silvia i garasjen, og har ikke noe ønske om å se noe mer til den nå.

håper at folk ikke disser meg for denne hendelsen, er absolutt ikke stolt, selv om det var et uhell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk å høre om vraking av en så fin bil :(

bra det gikk bra med deg da Essex, men jeg synes virkelig synd på deg siden du hadde slik lei uflaks... og det gikk så ille med fine bilen..

håper det løser seg i etterkant og du får kjøpt deg en annen bil eller noe annet lurt..

Lykke til i allefall

:)

-Pudding

Litt skummelt og tenke på at det er så lite som skal til før det går galt.. og til de som driver å maser om "getaway i oslo" og slikt tull på noen andre tråder i forumet her, fikk jeg lyst til å nevne at de som kjører getaway i stockholm sakene er seriøse racingsjåfører i sverige som sikkert har lagt opp sakene så sikkert som overhodet mulig. Det er dømt til å gå galt om noen skal tøffe seg og filme syk og farlig bilkjøring..

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt å høre at alt går bedringens vei med deg da, Essex. Det er absolutt det viktigste. De materielle skadene kan fikses på.

Men uansett, en så fin bil, og så glad du var i den, så er dette utvilsomt en utrolig trist episode.

Får håpe alt ordner seg til syvende og sist, uten altfor mye problemer, og at du ikke blir billøs så altfor lenge.

Lykke til vidre!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider