Gå til innhold

s14 vrak på shell

Ranger emnet

larsmx5

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

takker for alle innleggende:)

sitter nå hjemme, og prøver å samle tankene mine.

hva skal jeg gjøre, får jeg en ny 200 av forsikringa, får jeg penger, tar det lang tid, blir det masse pes med forsikringa etc etc.

vil jo få et bra bonustap vil jeg tru. hadde 70%, nå blir det hvertfall ikke mer enn 50%.

noen som veit hvor mye forsikringa øker da?

og håper selvsagt dette ikke får noen følger for andre med nyere 200sx...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

takker for alle innleggende:)

sitter nå hjemme, og prøver å samle tankene mine.

hva skal jeg gjøre, får jeg en ny 200 av forsikringa, får jeg penger, tar det lang tid, blir det masse pes med forsikringa etc etc.

vil jo få et bra bonustap vil jeg tru. hadde 70%, nå blir det hvertfall ikke mer enn 50%.

noen som veit hvor mye forsikringa øker da?

og håper selvsagt dette ikke får noen følger for andre med nyere 200sx...

Når du har 70% bonus, har du en rabatt på 70% på forsikringen din. Denne vil da gå ned til 50% rabatt, bare å finne frem kalkisen.

Regner med du er litt forvirret og lei nå ja, men det kunne sef vært verre!

Vi får håpe at det ikke øker forsikringen mer ja.. :(

Synd du ikke fikk vært med oss på banekjøring da, det er greit å lære seg litt om hvordan bilen oppfører seg på grensen under ordnede forhold.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Når du har 70% bonus, har du en rabatt på 70% på forsikringen din. Denne vil da gå ned til 50% rabatt, bare å finne frem kalkisen.

Regner med du er litt forvirret og lei nå ja, men det kunne sef vært verre!

Vi får håpe at det ikke øker forsikringen mer ja.. :(

Synd du ikke fikk vært med oss på banekjøring da, det er greit å lære seg litt om hvordan bilen oppfører seg på grensen under ordnede forhold.

ja, helt klart mye å hente der. jeg har jo lagt brei noen ganger lixom, men når jeg kjørte nå, kom jeg plutselig på et VELDIG glatt ponkt. hadde vel 40-50km/t på andre gir, kom på det punktet, om vips, hadde jeg sikkert 7000 omdreininger og full brei. du er sikkert oxo vant med at 200'en er jævla fin sånn, at det er bare å slippe gassen så retter den seg opp med en gang. i dette tilfellet var det håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

ja, helt klart mye å hente der. jeg har jo lagt brei noen ganger lixom, men når jeg kjørte nå, kom jeg plutselig på et VELDIG glatt ponkt. hadde vel 40-50km/t på andre gir, kom på det punktet, om vips, hadde jeg sikkert 7000 omdreininger og full brei. du er sikkert oxo vant med at 200'en er jævla fin sånn, at det er bare å slippe gassen så retter den seg opp med en gang. i dette tilfellet var det håpløst.

Jeg syns det funker mye bedre å holde litt spinn på hjula jeg, og overstyre mot sladden, da retter den seg mye mykere inn, og du slipper faren for kontrasladder.

Hvis du ikke slipper gassen med en gang, slipper du og å være kobrakjapp med rattinga..

Skal ikke si noe, det er lett å drite seg ut, selv glapp jeg rattet en gang i en sladd, da kom kontraen fort.. :eek:

Menmen, nå må man jo bare forholde seg til hvordan det er, og håpe på det beste.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å hør at det går bra me dæ.jævli kjipt at sånt skjer.

når du går ned i fra 70 te 50% på forsikringa så tar det ca 5 år te du e opp på 70 igjen vest du skaffe bil igjen fort.

det tar 2 år før bonusen bynne å spar sæ opp igjæn å så bli forsikringa minst 2000 kr dyrar per år,sannsynligvis enda dyrar ettersom det ble total vrak.

dæm hær satsan e tatt i fra min egen erfaring da;å æ totalvraka itj da,så det kan hend at det bli enda vær,men vi får no håp det itj bli så my vær enn det hær,for det e no ille nok det å.

lykke te viderer.

varme tanker fra trønderlag :(

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg gjette.. eieren av golfen var utenlandsk? hørte alt på pol10 scannern :P men er sikker på at de sa det var en BMW som hadde fått "sladd" og truffet en golf jeg..

Da politi mannene pratet sa han ene.. er det glatt på stedet?

Nei .. dette skyldes nok ikke det svarte den andre.. lol

hva dreiv du med da essex.. kjipt forresten.. den som var så pen

R.I.P 200sx

Forresten.. kjøp deg den lekre som står på pettersen autoimoprt da! den mørke lilla.. den er jo fin.. koster 190 hvis jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider