Gå til innhold

s14 vrak på shell

Ranger emnet

larsmx5

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Essex

ja, setter kjempestor pris på det, takk takk takk!!

sier litt om bilmiljøet i norge, tråden er på 5 sider alt!!

kjempebra, det er til STOR hjelp!

Ikke meningen å være så kritisk men vet av erfaring at politi og forsikring har en tendens til å lage ett helvete ut av slike saker...

Lykke til;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

kondolerer :(

veldig leit å se et så pent eksemplar av en så fin bil gå til h******.... :(

gruer meg ikke akkurat noe mindre til min første vinter med RWD etter å lest om dette...:rolleyes:

200sx er en lettkjørt bil vil jeg si, så du klarer deg nok fint.

men når du kommer på et så glatt sted som detta, er det nok ikke håp uansett rwd bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Det der har smelt bra ja. Du kjenner den nok i kroppen. Garantert kondemnasjon, tak og gulv er helt historie, bare å glemme retting. Bra du var alene i bilen ser jeg. Kyss bilen farvel og få fart på selskapet.

Ps. Tråden er ikke på 5 sider her ;) bare 2 enn så lenge, du kan nemlig stille inn i dine personlige settings hvor mange poster du skla vise per side. Praktisk med mange, så lipper man sideskift hele tiden ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

200sx er en lettkjørt bil vil jeg si, så du klarer deg nok fint.

men når du kommer på et så glatt sted som detta, er det nok ikke håp uansett rwd bil....

ja.. har merket at det ikke er så ille vanskelig å rette opp sleng'er med den... ;)

men,har vært borti sånn ÜBERglatte veier jeg også, og vraka en kompis sin Merce 280E.. fikk sleng og 3-4 kontra'er, og deretter rett inn i et digert j**** tre.. det var jammen morro :rolleyes:

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

ja.. har merket at det ikke er så ille vanskelig å rette opp sleng'er med den... ;)

men,har vært borti sånn ÜBERglatte veier jeg også, og vraka en kompis sin Merce 280E.. fikk sleng og 3-4 kontra'er, og deretter rett inn i et digert j**** tre.. det var jammen morro :rolleyes:

ja, jeg hadde ikke en en dritt jeg kunne gjort. rakk såvidt å tenke før jeg stor der på fortauet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kondolerer på det sterkeste Jon.

Jeg blir helt "tårevåt" av å lese dette her... Du vet jeg som digger bilen din og greier.. og hadde "STORE" forhåpninger på en tur i den... Du vet "Lenge leve 200 SX" yodude ...

Men en annen ting, takk og lov at det gikk greit med deg! Hadde det vært andre sida kunne det vært skikkelig "styggt".. Er glad du er i "god" form.. (etter omstendighetene...)

MENNEH.. Drit synd å høre... Håper det går greit med forsikringer og alt ettervært da... Vet det der er peees...

Nok en gang.. Kondolerer... Stakars Silvia'n din...

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider