Gauty Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Når tidene ser mørke ut .. og noe kjært har gått fra deg.. kan man alltid's trøste seg med lille supah-woman .. Hun er alltid et smil i hverdagen.. Jeg sier bare namm namm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Ikke for å male fanden på veggen, men bekjent taket bilen sin ( kjørte i grøften og rullet ) uten at det var noen vitner til stede og han mistet lappen i 3 mnd. Jeg tror jeg hadde vært varsom med å skissere handlings forløpet her på forumet. Jeg vet vi har registerte brukere her som jobber som skadebehandlere i div. forsikrings selskap. Ikke det at det er slemme eller no :rolleyes: Lykke til videre da Essex, kjør med vettet i behold :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Gringo Ikke for å male fanden på veggen, men bekjent taket bilen sin ( kjørte i grøften og rullet ) uten at det var noen vitner til stede og han mistet lappen i 3 mnd. Jeg tror jeg hadde vært varsom med å skissere handlings forløpet her på forumet. Jeg vet vi har registerte brukere her som jobber som skadebehandlere i div. forsikrings selskap. Ikke det at det er slemme eller no :rolleyes: Lykke til videre da Essex, kjør med vettet i behold :D jeg sier jo bare sannheten, her og til forsikringsselvskapet!! det har jo ingenting med uforsvarlig kjøring og gjøre!! de sa, uff og uff, detta var kjedelig blablabla , vakke den eneste nåå om dagen blablabla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Når tidene ser mørke ut .. og noe kjært har gått fra deg.. kan man alltid's trøste seg med lille supah-woman WOW, WOW, WOW !!!!! :titties: damndamn :titties: damndamn :titties: damndamn :titties: *sikle* Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 essex.. hørte jeg et hopp i forsikring på litt over det dobbelte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Forsikrings selskapet kan ikke begynne å krangle uten å ha en GOD grund!!! Da må du ha kjørt groft u-aktsomt! Sånn som får høy fart, med promille etc. etc. De kan i enkelte tilfeller gi redusert pris får skaden hviss du har vært delvis u-aktsom, som slitte sommer dekk på vinter-føre etc. etc. De plikter å bare betale hviss de ikke kan bevise noe annet! Dette sjedde, så vidt jeg hvet, under fartsgrensa og på ett sted det var u-normalt glatt (olje? diesel? bensin? is? såpe?). Dette kunne jo sjedd hvem som helst! Men premien på forsikring i de kommende år setter de opp :( Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Essex et siste... bare lurer.... åssen bil er det som står foran nissan? *dum som et brød* Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 ser ut som en lexus... Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by 2my bare lurer.... åssen bil er det som står foran nissan? *dum som et brød* :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ser ut som en lexus... enda mere :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Det er en Nissan 200SX.... Grom BIl !!! det er Synd at den døde .... stakkars... også si sånne blasphemiske saker som og kalle den en lexus da... det er en NISSAN !!! men over til en annen side... jeg har satt igang noen tanker hos Essex !! Detta blir rått hvis det går som det skal ! :D sier ikke mere jeg !!! :D :D :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by LilleGud enda mere :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Det er en Nissan 200SX.... Grom BIl !!! det er Synd at den døde .... stakkars... også si sånne blasphemiske saker som og kalle den en lexus da... det er en NISSAN !!! men over til en annen side... jeg har satt igang noen tanker hos Essex !! Detta blir rått hvis det går som det skal ! :D sier ikke mere jeg !!! :D :D :D hahaha...... 2my skrev: bare lurer.... åssen bil er det som står foran nissan? Les det igjen Lillegud ;) Såvidt jeg forstår mener han den andre bilen på bildet - dvs ikke den kræsjete bilen til Essex, men bilen i bakgrunnen...... skjønner ?? lol Såvidt jeg kan se er det en Nissan Maxima. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Loppa Les det igjen Lillegud ;) Såvidt jeg forstår mener han den andre bilen på bildet - dvs ikke den kræsjete bilen til Essex, men bilen i bakgrunnen...... skjønner ?? lol Såvidt jeg kan se er det en Nissan Maxima. ;) Jepp! Det er det det er ;) ...en Nissan Maxima Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Kondolerer så mye. Stykt syn de der bildene. Må være så ufattelig kjedelig å miste bilen slik. Hold på å gjøre det samme med min. Men klarte heldigvis å rette den opp igjen etter 3-4 kontraer. Skalv som et lauv i orkan i en evighet etterpå. Hadde hatt bilen bare ettpar uker. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 okay da... men lexus... det er nissan... *ro ro ro* Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Mats`ern essex.. hørte jeg et hopp i forsikring på litt over det dobbelte? nøyaktig det dobbelte faktisk, se tråden If skadeforsikring i off tåpikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by LilleGud okay da... men lexus... det er nissan... *ro ro ro* Lexus = Toyota såvidt jeg vet....ikke Nissan ;) :D :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg