RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Bedre sent enn aldri. Kondolerer Essex. Lykke til med neste bil. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Synd med bilen, godt det gikk bra med deg. Slenge på et bilde av hvordan første bilen min døde, omtrent i sammen stil. Hadde akkurat solgt den, og han som kjøpte den kom halvvegs heim. Flaks for han at han ikkje hadde passasjer. Han klarte seg forøvrig omtrent uten ei skramme Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Trist å høre om uhellet.. håper du får ordnet det med forsikringen og får det du bør få for den .. og det ganske så kjappt.. Weltzin... Så ikke bra ut det der heller.. men tenker på en annen ting.. hva skjedde egentlig med forsikringen i det tilfellet der?? Dere hadde vel skrevet under? men den var vel ikke omregistrert enda? Så det er vel snakk om en overgangs forsikring? hvem sin bonus gikk det utover? Hvordan gikk det kalaset der for seg? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 bilen var registrert på mamma, ingen papirer var sendt eller noke når uhellet skjedde, så det gjekk ut over mamma sin forsikring, Mista jo endel bonus på det, men den som tapte mest var vel han som kjøpte bilen, han fikk ikkje akkurat igjen heile kjøpesummen sin nei... gikk egentlig ganske greit for vår del, bortsett fra bonustapet. fikk ganske bra utbetaling på bilen, endel meir enn enn ka kjøperen betalte for den, fordi den var i veldig bra stand..:rolleyes: , men så blei det minus fordi eg ikkje hadde fulgt med på kilometern.. ooops.. den var visst gått litt langt. :o Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Bør vel være mulig å få en utregning fra forsikringsselskapet på hva bonus-tapet koster dere, på lang sikt.. er jo ett relativt enkelt regnestykke.. Hva gjorde de med km saken?? Tror kanskje jeg kommer til å få ett lite problem der selv snart.. begynner å gå tomt.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Silverboy Trist å høre om uhellet.. håper du får ordnet det med forsikringen og får det du bør få for den .. og det ganske så kjappt.. Weltzin... Så ikke bra ut det der heller.. men tenker på en annen ting.. hva skjedde egentlig med forsikringen i det tilfellet der?? Dere hadde vel skrevet under? men den var vel ikke omregistrert enda? Så det er vel snakk om en overgangs forsikring? hvem sin bonus gikk det utover? Hvordan gikk det kalaset der for seg? ja, venter i ganske stor spenning. må få bra pris for den, ellers har jeg ikke råd til ny 200, forsikringa er jo dobblet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Her kommer det en sen kondolanse fra meg, men det er vel bedre sent, enn aldri :) Lykke til med neste bilkjøp, og alt det medfører. Forbanna kjipt at du vraka den nydelige baby'n din... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Her kommer det en sen kondolanse fra meg, men det er vel bedre sent, enn aldri :) Lykke til med neste bilkjøp, og alt det medfører. Forbanna kjipt at du vraka den nydelige baby'n din... setter pris på det!!! ja, vanvittig kjedelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inside Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Synd det med bilen... men det er vel noen hele deler der som går ann å selge/bruke...... Motor, seter o.l Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by Inside Synd det med bilen... men det er vel noen hele deler der som går ann å selge/bruke...... Motor, seter o.l ja, vi får se om jeg kjøper den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 jeg var nr 100 på tråden!! :D :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Ja det var synd med bilen...:( Får kanskje komme på Matserns partaj å tröste deg litt...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by Silverboy Bør vel være mulig å få en utregning fra forsikringsselskapet på hva bonus-tapet koster dere, på lang sikt.. er jo ett relativt enkelt regnestykke.. Hva gjorde de med km saken?? Tror kanskje jeg kommer til å få ett lite problem der selv snart.. begynner å gå tomt.. Huske ikkje heilt kor mye km saken utgjorde, men dei trekkte litt av på utbetalingen trur eg. Det e noken år si detta nå, og det var vel egentlig pappa som styrte mest med det.. Eg hadde jo fått penger for bilen allikavel, og ny bil var allerede innkjøpt Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja det var synd med bilen...:( Får kanskje komme på Matserns partaj å tröste deg litt...;) ja, komme å koooze med meg du;) dakar meg.... :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by Essex ja, komme å koooze med meg du;) dakar meg.... :hug: Love is in the air... dumdiduridirida... *tralle* babyhmm? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg