The cowboy Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 er godt mulig detta har vært oppe før..men jeg fant ikke noen sia om det så.. det jeg lurer på er, er det noen vårmønstring her i vestfold eller?? en sånn typ som er i bergen.. der alle kan komme og stille ut biler,premie utdeling og ellers masse folk! tenker ikke her på noen typ råne treff..men en skikkelig vårmønstring.. som er organisert av folk over vår gjennomsnitsalder her inne!! hehe null alkohol og nok med vakter! sånn at det ikke kan bli tilløp til bråk av noe slag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 jeg har ikke hørt om noe hvertfall. godt mulig amcargutta arrangerer noe. jeg bor mitt oppi et amcarhøl der de hadde sørstatsflagg i stanga når dattra gifta seg og cowboytheme i bryllupet osv :D de amcar gutta er hvertfall mye mer organisert en andre bilinteresserte, de har eget klubbhus og arrangerer cruisinger osv. vi andre bilinteresserte har noe å lære av dem :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Var iaffal vårmønstring for amcars på søndan her i by`n... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg