Scoopex86 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Jeg lurer på om jeg skal sette inn frontsett i hattehylla i steden for 6x9", noen som mener noe om dette? Så da blir det frontsett i dørene foran og i hattehylla, samt basser i bagasjen så klart. Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Som jeg skrev i PM'n.. ; Dropp 6x9 og høyttalere i hattehylla.. Det roter til lydbildet ditt, og gjør ikke lyden noe særlig høyere.. Bruk pengene du skulle bruke på høyttalere bak til enda bedre fronthøyttalere.. Det er du som sjåfør og eier av anlegget som skal nyte av lyden, ikke fjortissene som sitter baki... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 er ikke noe å diskutere, velg kun frontsett...yodude Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoopex86 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 hva? ikke hattehylla, hørtes rart ut for meg.. Hvis jeg skal ha god lyd I HELE bilen, til alle fjortissa baki også :op Bedre å sette høytalera nede i bakdørene da? hvis det er orginalt? Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Scoopex86 hva? ikke hattehylla, hørtes rart ut for meg.. Hvis jeg skal ha god lyd I HELE bilen, til alle fjortissa baki også :op Bedre å sette høytalera nede i bakdørene da? hvis det er orginalt? Som sagt lenger opp, velg kun frontsett... :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ikke i tvil. Foran er best. Når du hører på musikk hjemme, og tar et skritt bakover... Forsvinner lyden da? Ikke det... Da kanskje det er slik i bil også da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Scoopex86 hva? ikke hattehylla, hørtes rart ut for meg.. Hvis jeg skal ha god lyd I HELE bilen, til alle fjortissa baki også :op Bedre å sette høytalera nede i bakdørene da? hvis det er orginalt? Er greit å ha lyd i dørene bak også. Stereo bildet blir ikke ødelagt, og er du råner så har du vel setet så langt bak at du får høytalerne i bakdøra rett i øra :p Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by CyberAage Er greit å ha lyd i dørene bak også. Syns ikke det jeg væffal.. Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Hillmeister Syns ikke det jeg væffal.. Smaken er som baken.. I min bil er det MYE lyd bak også ;) Men hadde jeg hatt en sedan ville jeg også satset kun på lyd foran. Det som jeg synes er ALLER viktigst er å ikke ødelegge stereo bildet. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg