Gå til innhold

BMW 320i shadowline

Ranger emnet

CoDEmASTeR

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by CrZyWiz

hehe!

Ja er surt det,men ser ut som det ordner seg,men synes jeg kansje betaler litt for mye for den,så prisen på kansje presses litt. hehe,fattern er bilintressert,men ikke BMW ;) hehehe...Men er jeg spent på om jeg blir fornøyd i draget på den 525en....171hk på så stor bil.

mvh

Tommy Holmbukt

Går grett nok en 525i..hva skal du gi for den da ? utstyr?

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitat

Den er så og si strøken ifølge en naf test. null rust,gått 210k, fulgt alle servicer. 1eier fram til des 03. Alt av utstyr bortsett fra skinn int. ja AC er fint på sommern ;) han vil ha 60k for den. mener kansje det er litt for mye. vet ikke jeg :P

Regner med at det er denne:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=445410

Jeg synest ikke prisen var så værst jeg..men den har jo ikke ALT utstyr da;) Mangler kjørekomputer,nakkestøtter bak og el. vindushevere bak

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

My mistake then! :P hehe,kjørekomputer er det visst..Men nakkestøtter bak er noe jeg ikke bryr meg om ;) Sitter framme jeg :) hehehe!! Så du mener prisen ikke er så gale da?

Du får som oftest det du betaler for;)

Jeg ville kjøpt nakkestøtter hadde jeg vært deg..blir liksom noe som mangler :o

Er nok check-kontroll selgeren har ment, viss det er bilen som sto i annonsen jeg fant;)

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Ja er vell det :) Ekke så heftig uansett,AC og EL vindu\tak er det jeg trenger. kansje noen armlener o.l etterhvert,driver og ordner forsikring og slikt nå...så er det klart til å hentes. Gleder meg! :)

Tror ikke du blir skuffet:) e34 er en god "cruisebil"

Hva må du betale i forsikring?

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått ordna den enda,men i morgen ordnes nok det,skal stå på mamma så blir neppe så dyrt,de skulle ha 3800 ansvar på e36 325n så kan ikke være så mye :) Ja har testa E34 520i,men var for lite motor syntes jeg..129hk saken. og vakke el tak\vindu på den :) Men planene mine er vaffal å få på hvite blinkers,armlener,så koste på understell så den skal sitte på veien som kleggen :) Bilstein dempere,H&R fjører :) Fått solgt bilen din da nå?

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Har ikke fått ordna den enda,men i morgen ordnes nok det,skal stå på mamma så blir neppe så dyrt,de skulle ha 3800 ansvar på e36 325n så kan ikke være så mye :) Ja har testa E34 520i,men var for lite motor syntes jeg..129hk saken. og vakke el tak\vindu på den :) Men planene mine er vaffal å få på hvite blinkers,armlener,så koste på understell så den skal sitte på veien som kleggen :) Bilstein dempere,H&R fjører :) Fått solgt bilen din da nå?

Høres bra ut:)

Jeg måtte ut med 6700kr for full kasko (bilen skal registreres på pappa som har full bonus), jeg synest det er litt dyrt for en 520i med 129hk........

Jeg har ikke solgt bilen ennå...jeg må først få skilter på 5serien, og vite at den virker helt som den skal først...men det virker som at codemaster kjøper den.. :)

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  Sitat
Originally posted by jarli

Nå er den solgt til codemaster

Pris 25 000

Kommer til å savne den bilen

Var en utrolig pen bil, E30 er fett. Selv om jeg råner i en 318i :)

Men er det en 520i med 2.7l Alpina motor i?

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by ReWrite

Var en utrolig pen bil, E30 er fett. Selv om jeg råner i en 318i :)

Men er det en 520i med 2.7l Alpina motor i?

Nei det er ikke alpina motor..det er en oppborret 2liters blokk med lengre veiver

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider