Gå til innhold

Nissan Bluebird Styling deler ønsket!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne vite HVOR jeg kan få tak i Styling deler til min Nissan Bluebird '86 modell

Jeg har lett nesten OVERALT, og finner ingenting .. :mad:

Aktuelle deler er : Skjørter hele veien rundt, spoiler, grill med innfelte lys, potte (evnt. effektpotte)

Om du vet hvor eller har slike deler vennligst svar her eller mail meg på joel@itfix.no eller mailen som er vist.

Life is like a fast car, the faster it goes, the shorter the ride..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blei det av folkesikken & høfligheten da?

Det er ikke akkurat Bilforumet.net's brukere som har "gjemt" delene for deg vettu ....

Men stylig til Bluebird er like skjeldent som styling til '00 Corolla STV - må nesten lages selv. (eller for eksempel ; tilpasse skjørt ifra M3 og sånt)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Hvor blei det av folkesikken & høfligheten da?

Det er ikke akkurat Bilforumet.net's brukere som har "gjemt" delene for deg vettu ....

Men stylig til Bluebird er like skjeldent som styling til '00 Corolla STV - må nesten lages selv. (eller for eksempel ; tilpasse skjørt ifra M3 og sånt)

Hehe .. Beklager det der :p Jeg bare er litt frustrert for _ingen_ har _noe_ .. Ikke engang originalt Nissan tinge ting har det .. Fikk se noen brosjyrer og sånn, men alt var gått ut .. :\

Men men .. Hvor kunne jeg i så fall fått modifisert andre skjørt ?

Har jo sett flere andre BLuebirder som har skjørter og slikt ..

Life is like a fast car, the faster it goes, the shorter the ride..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...