Brandtenborg Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Var i sverige her om dagen og kjøpte et produkt fra SIMONIZ som heter "BACK TO BLACK".... Det var utrolig bra! Har prøvd mye plast-polish produkter uten hell, men denne tåler vask også! Er imonert faktisk... Virkelig å anbefale! Her er et eksempel på en fanger jeg har brukt den på: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 ser bra ut.. men hva har skjedd med skiltet ditt? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Hehe! Valgte å sensurere det ettersom det var bilen til søstern jeg tok bilde av. Vet ikke om hun setter pris på at jeg legger ut bilder av bilen hennes! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 si til hu at hu har et stk RÅ bil... (kanskje fordi det er den ENESTE bilen min prima toyota kan slå på stripa) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg