Gå til innhold

Min første fotoboksbot

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Du har vel holdt en gjennomsnittshastighet på 150 km/t eller no da. det er sterkt.

Selv har jeg kjørt fra stavern sentrum til oslo sentrum på 1 time akkurat. Dette var etter nye motorveien hadde åpnet, fylling på bensinstasjonen ved veikroen over motorveien, og med sykkel.

Hadde vel blitt en prikk eller to hvis jeg hadde blitt stoppet ;)

Fy meg!

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by gsxr600

Du har vel holdt en gjennomsnittshastighet på 150 km/t eller no da. det er sterkt.

Selv har jeg kjørt fra stavern sentrum til oslo sentrum på 1 time akkurat. Dette var etter nye motorveien hadde åpnet, fylling på bensinstasjonen ved veikroen over motorveien, og med sykkel.

Hadde vel blitt en prikk eller to hvis jeg hadde blitt stoppet ;)

Fy meg!

ja, dette skjedde på kvelden såklart, uten tung trafikk, skal love deg det gikk unna..

og i min periode som militær i oslo, for 1 år siden, ble det endel kjøring fram og tilbake fra larvik, så fotoboksene kjenner man godt :D

var en kompis som kjørte meg inn for å hente bilen, så det ble sånn katt og mus lek hjemover, ergo høy fart.. hehe

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

jeg hadde stått å spikra paller i skogsholtet den dag idag hvis jeg hadde blitt tatt for typ 1 måndte siden, da jeg henta bilen min, nykjøpt..

Brukte litt over 1 time (70-80min) fra sørumsand, 20min uttafor oslo, hjem til larvik..

fikk testa toppfarta på bilen gitt..

Hva fikk du på den da??

Vurderte litt E36 320i jeg også.

:D

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZyWiz

Hva fikk du på den da??

Vurderte litt E36 320i jeg også.

:D

måleren viste 225km/t

men så er jo aldri pinnen nøyaktig, så da sier vi 220km/t

bensinforbruket er en annen historie :op

:D :D

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

1500kr. Har kjørt 2 år uten skilt foran selv, så dette vet jeg! :D

Pluss at du får mangellapp og må vise bilen hos tilsynet med skilt på innen noen dager.

Jeg har bare måttet vise bilen min 1 av de 4 gangene jeg har fått bot, men har blitt truet med annmeldelse og avskilting osv... :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider