Rat Fink Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Spring Nats på Gardermoen i helga...nå også for gatebiler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=36183 http://www.norskdragracing.com/ Kommer noen Pro mod biler for testing..:D og en Top Fuel som skal teste..:D Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg kommer med heime gutane...! Hva gjør gutta om det blir regn? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Er vel meldt pent vær....? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 når begynner det på fredag? Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Dee Jay når begynner det på fredag? 13 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Her står litt info om stevnet: http://www.dragracing.se/nerladdningar/ndrginfo2004.pdf Fredag: Kval 13-18 gratis inngang! Lørdag: Kval 11-18 150,- i inngang Søndag: Eliminering 09-17 150,- i inng. Deltager liste: http://www.dragracing.se/short/springnatsentrys.html Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Har jeg forstått det riktig hvis gatebiler bare får kjøre mlm 12.00 og 15.00 på Lørdag? Ingen kjøring på søndag altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Dice Har jeg forstått det riktig hvis gatebiler bare får kjøre mlm 12.00 og 15.00 på Lørdag? Ingen kjøring på søndag altså? Det er nok riktig oppfattet.... Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 stakk en tur innom rundt 16-tiden. Deilig vær (forutenom et par små drypp) og goood plass på tribunene. Beste-tiden jeg fikk med meg idag var vel rundt 8.7 +/- må begynne å lære meg regler, klasseinndeling og sånt snart... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Kom nettopp derfra nå (lørdag). Uff, jeg glemte at det var så dyrt. 150 inng. + 30 i parkering + 100 for tribune. Så 280 spenn for å se de 10 gatebilene var jo litt i det høyeste laget. Kunne ha spart meg. Men ok, det var greit nok. Den raskeste var en Topfuel bike på 7,1 sek og 285km/t i mål. Men den slapp gassen. Allerede ved 1/8 mile var den oppe i 265km/t :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by marius Jeg kommer med heime gutane...! Hva gjør gutta om det blir regn? De håper det slutter å regne, så kjører de en gassturbinmotor på en henger etter en bil, som de bruker som føner for å tørke banen. Ganske fiffig.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Dice Uff, jeg glemte at det var så dyrt. 150 inng. + 30 i parkering + 100 for tribune. jepp...den prisen skremmer lett bort publikum. derfor jeg tok turen dit på fredag istedet (gratis parkering, inngang og tribune). Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Hersker Hans De håper det slutter å regne, så kjører de en gassturbinmotor på en henger etter en bil, som de bruker som føner for å tørke banen. Ganske fiffig.. Tar laaaang tid :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Speakern nevnte noe om street legal i brummundal neste helg. Noen som har info? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 ja det er street legal lørdag 15.mai i brumunddal! :) Frykter mye amerikanere men håper noe annet også ;) Jeg har egentlig ikke så mye info veit ikke åssen det er med påmelding og slik ikke spurt no om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg