D-1 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 hei og hopp.. det e væl itj tilfeldivis nånn der ute som har mulighet til og skaffe meg en hovedlykt til min peugeot 405. jeghar en 93 modell,så det er nykarossen,det er med dobbel reflektor.er så dyrt me ny,så jeg satser på brukt hviss det er noen som har det!det er på passasjer siden,altså på høyre side. hviss ikke er det da noen som har noen linker til bilopphuggerier i sverige??:rolleyes: Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 http://www.bildelsbasen.se/ finner du den ikke der, så finner du den aldri ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 enormt lupoBOY.det bli nok så det ordne sæ!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Jepp.. super side, det der. Handlet mye peugeot-deler der i min tid.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jepp.. super side, det der. Handlet mye peugeot-deler der i min tid.. :D Litt avsporing her... men har du sett Lupoene i bladet Bilsport? Litt plast på dem, og de blir skikkelig fete... Farsken, en Lupo GTi med 125 hest må jo være rått...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Pug106_S16 Litt avsporing her... men har du sett Lupoene i bladet Bilsport? Litt plast på dem, og de blir skikkelig fete... Farsken, en Lupo GTi med 125 hest må jo være rått...:D Syns ikke de var så fete.. Har garasjen full av Rieger deler som skal lakkeres i vinter.. stay tuned til våren. Da er projectLupoGT ferdig.. og 125hk blir det garantert ikke.. litt mer, kanskje? den som lever får se.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg