MaDDoG Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by J-Unit hehehe.. jau.. plystringen e jo arti! er jo den og litt ekstra effekt som er det eg er ute etter da :P hehe en annen bil som du kan få tak i turbo motor til mitshu er jo eclipsen. De fra 1990 til 1994 (litt usikker på årstall). Her har du 2liter blokka som er orginalt turbo på. gsT eller 4x4 som heter gsxt. få tak i motor og girkasse til gst så hjelper det sikkert. Hvordan det passer i bilen din har jeg ikke snøring om. Uansett så søk på dsm i usa du finner mye om det der. I europa virker det som det er litt værre å få tak i.. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by MaDDoG en annen bil som du kan få tak i turbo motor til mitshu er jo eclipsen. De fra 1990 til 1994 (litt usikker på årstall). Her har du 2liter blokka som er orginalt turbo på. gsT eller 4x4 som heter gsxt. få tak i motor og girkasse til gst så hjelper det sikkert. Hvordan det passer i bilen din har jeg ikke snøring om. Uansett så søk på dsm i usa du finner mye om det der. I europa virker det som det er litt værre å få tak i.. Er nok et bedre utgangspunkt enn de eldre modellene jeg nevnte. glemte seff eclipsen. Men disse motorene er sikkert vanskeligere å få fingra i her til lands.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 koster vel sikkert både morra mi og huset de motorene? hehe.. men skal se ka vi får tak i.. takker for all hjelp! flere nyttige tips er det bare å komme med! :D Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 motor uten ecu og girkasse. hør med aWex her på forumet om han kan hjelpe deg med f.eks. ta inn delebil eller lignende fra asia. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg