Gå til innhold

noen så har en golf til salgs ?

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gou

står ingenting om g-laderen... kan tenke meg at den er kjørt litt for mye (at den må overhales).. men det er jo ikke det værste på en slik bil... ;)

angående poloen min så vurderes den solgt... skal i militæret neste år og vurdere og kjøpe leilighet.. sender deg info og pris på pm.... :) *skrive pm*

Jo det er noe av det værste med en slik bil dersom g-laderen er skrot.... ellers var det litt "stusselig" intr i den

Og hva forlanger han?

og for guds skyld sjekk forsikringen.... G60 står i RØDT også i papirene til forsikringsselskapene

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må jo ut med 5500 for overhaling av laderen - skal du overhale - så må det jo portes i samme slengen. Og porter du - så må du jo chippe. Er du kommet så langt må du sette på et reimhjul så den lader noe mer osv ... alt baller på seg.

Men en ting er sikkert - må ha kjekk bil mens vi er unge.

Når det er snakk om leilighet er det ikke mange åra før du sitter der med hus, bikkje,barnevogn og stasjonsvogn.

Får nyte tiden nå til bil - får ikke anledning nå før vi kommer i overgangsalderen - og da blir det vel porshe :rolleyes:

*ler av 50 år gamle mannfolk i porshe*

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Må jo ut med 5500 for overhaling av laderen - skal du overhale - så må det jo portes i samme slengen. Og porter du - så må du jo chippe. Er du kommet så langt må du sette på et reimhjul så den lader noe mer osv ... alt baller på seg.

Når det er snakk om leilighet er det ikke mange åra før du sitter der med hus, bikkje,barnevogn og stasjonsvogn.

Får nyte tiden nå til bil - får ikke anledning nå før vi kommer i overgangsalderen - og da blir det vel porshe :rolleyes:

Jeg har hatt leilighet i noen år men fortsatt ikke stv,barnevogn eller bikkje ;)

Men sant som du sier....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han forlanger 49 eventuelt bud.. sko nå fått den ned noen tusenlapper...... spørst på form på lader.....

om jeg hadde betalt 45 for bilen og lagt ut 15k på div så hadde jeg alikavel hatt en del penger igjen ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

som sagt.. jeg har lyst til og eige litt forskjellige biler i min ung.doms tid... kjøpte min 16v da jeg var 17 1/2 år.. nå vil jeg bytte (er 19 år).....

lev livet ;)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

som sagt.. jeg har lyst til og eige litt forskjellige biler i min ung.doms tid... kjøpte min 16v da jeg var 17 1/2 år.. nå vil jeg bytte (er 19 år).....

lev livet ;)

Jepp!Jeg sier bare løp å kjøp jeg..Og send felga til meg.;)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Jepp!Jeg sier bare løp å kjøp jeg..Og send felga til meg.;)

kan kjøpa poloen min du då i samme slegen så kan du få felgene :D

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da begynner det og bli en del intereserte i min 6N ;)

muligens den blir lagt ut i motorborsen i nærmeste framtid...

men poenget er at forhåpentligvis så nærmer det seg en Golf II tid :D

forandring fryder :cool:

selv om jeg kommer til og savne poloen ved eventuelt salg :rolleyes:

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

han forlanger 49 eventuelt bud.. sko nå fått den ned noen tusenlapper...... spørst på form på lader.....

om jeg hadde betalt 45 for bilen og lagt ut 15k på div så hadde jeg alikavel hatt en del penger igjen ;)

49 lapper for den? jeg betalte jo 49 lapper for G3'en min som var nesten strøken.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

49 lapper for den? jeg betalte jo 49 lapper for G3'en min som var nesten strøken.

hadde ikke planer om og betale 49 for den , men så er det litt forskjell på Golf III 1.8 og Golf G60.......

mk3 med 1.8 er uaktuelt for min del....

:)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider