Harrybo Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hei har et problem da jeg kjøpte sideblinkers fra Golf 3 som jeg skal bruke på Passaten min 90 mod så fant jeg ut at det er en annen kontakt på Golf 3 lampene hva har dere andre her inne gjort for å løse det problemet????????????? Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Harrybo Hei har et problem da jeg kjøpte sideblinkers fra Golf 3 som jeg skal bruke på Passaten min 90 mod så fant jeg ut at det er en annen kontakt på Golf 3 lampene hva har dere andre her inne gjort for å løse det problemet????????????? Mvh David bare dytt den inni :D det har gjort.. nå har det riktig nok begynt å dogga på mine så skal vel se på det etter hvert. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Har fått tak i vite nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg