HansenRS Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Her er bilen min, er en Ford F-150, er 2.bilen min så ikke så proft men ganske fornøy selv -senket -crhoma felgene mer -ill flammer -sølvsoting -Suzuki GSX-R 750 på plan :) -Øyelokk Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 ble bra, litt mye flash i tåkelysene ? kule flammer, hvor hentet du de ? pent med mer crome på felgene. skulle hatt en sånn, helst med sykkelen! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 du skulle satt på svt lightning fronten..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 lastet dem ned HER Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by jallis du skulle satt på svt lightning fronten..... phø! er svt killing det her:D hvertfall sykkel`n hehe Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Tøff den! men venstre øyeskygge er litt for skeiv etter mitt øye også må du få fiksa det at det viser toppen av bildet to ganger.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg