Gå til innhold

Vær så snill og mod denne..hehe..:D

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

http://www.autogaleria.pl/tapety/img/volkswagen/volkswagen_bora_1999_01_m.jpg

fant ikke noen bilder av en vw golf stasjonsvogn men...

kan dere være så snill å modde den?

Kan dere prøve å lage noen golf 4 lykter på den sånn at den ser ut som golf stasjonsvogn og selfølgelig med styling..

Tusen Takk

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette.. Du har tenkt til å kjøpe en golf og blod-style den og blod-trimme den, men vet ikke helt hvor mye dette kommer til å koste.. Du tror du kommer til å klare å spare dette opp med en lørdagsjobb, men ender opp med å bruke pengene opp på tull... Husk forikring på en 10 år gammal golf med 200 hk da... ikke lite

been there done that

og en ting til... du mener at en blod styla VW med god effekt ikke er harry??

jaja... fint sted du kommer fra forresten:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

La meg gjette.. Du har tenkt til å kjøpe en golf og blod-style den og blod-trimme den, men vet ikke helt hvor mye dette kommer til å koste.. Du tror du kommer til å klare å spare dette opp med en lørdagsjobb, men ender opp med å bruke pengene opp på tull... Husk forikring på en 10 år gammal golf med 200 hk da... ikke lite

been there done that

og en ting til... du mener at en blod styla VW med god effekt ikke er harry??

jaja... fint sted du kommer fra forresten:p

hehe..ikke blodstyle den nei..litt clean osv..trimming nei..eller litt da..blir jo nos og saker da..muhaha...men nei skal ikke være no harry dritt...ville bare se hvordan den ser ut med styling..pappa har en 2003 mod golf stasjons vogn så..som jeg skrev ville bare se hvordan den var styla..osv..

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider