Gå til innhold

Volkswagen Multivan ehybrid

Ranger emnet


Letac

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er litt i beit for eit råd. Som spørsmålet viser så er eg ikkje spesielt kynding mtp bil, men prøver å finne ut litt etter kvart. Vi har ein relativt ny Multivan ehybrid. Forleden dag så kunne eg høyre ein delvis "fresande" lyd - typisk når veske/vatn treff noko varmt. Lyden kjem frå like bak framakslingen, sirka litt bak/midt mellom framdekka. Har ikkje lagt merke til det før. Det drypla litt veske, tilsynelatande vatn på lukt, eller mangel på lukt, og ned på bakken etter at bilen var stoppa. Tok eit bilete, sjå vedlagt, og det kan sjå ut som det er eit hull/sprukke litt. Men om dette berre er eit deksel for å dekke varmare deler eller om det er ein vital del, det veit eg ikkje. Litt kondens frå ulike apparat er jo å forvente, men kan ikkje hugsa å ha høyrt denne lyden før - fyrste gang for ei veke sidan. Kjøleveske osb er fullt.

 

Er dette krise eller er det mogleg å køyre med ei stund? Er på ferie og det er ikkje akkurat veldig lett å komme til på verkstad. Litt hastverk så om nokon har eit godt råd, så vert det sett enormt stor pris på!

1000014567.jpg

1000014566.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Letac skrev:

Hei!

Eg er litt i beit for eit råd. Som spørsmålet viser så er eg ikkje spesielt kynding mtp bil, men prøver å finne ut litt etter kvart. Vi har ein relativt ny Multivan ehybrid. Forleden dag så kunne eg høyre ein delvis "fresande" lyd - typisk når veske/vatn treff noko varmt. Lyden kjem frå like bak framakslingen, sirka litt bak/midt mellom framdekka. Har ikkje lagt merke til det før. Det drypla litt veske, tilsynelatande vatn på lukt, eller mangel på lukt, og ned på bakken etter at bilen var stoppa. Tok eit bilete, sjå vedlagt, og det kan sjå ut som det er eit hull/sprukke litt. Men om dette berre er eit deksel for å dekke varmare deler eller om det er ein vital del, det veit eg ikkje. Litt kondens frå ulike apparat er jo å forvente, men kan ikkje hugsa å ha høyrt denne lyden før - fyrste gang for ei veke sidan. Kjøleveske osb er fullt.

 

Er dette krise eller er det mogleg å køyre med ei stund? Er på ferie og det er ikkje akkurat veldig lett å komme til på verkstad. Litt hastverk så om nokon har eit godt råd, så vert det sett enormt stor pris på!

 

 

Høres ut som det er vann som kommer fra aircondition-anlegget.  

Litt rart at det er lagt opp så det treffer varme deler. Kan hende slangen vannet kommer fra trenger en justering. 

Er nok ingenting som er farlig, så du kan trygt fortsette kjøringen. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, opelduude skrev:

Høres ut som det er vann som kommer fra aircondition-anlegget.  

Litt rart at det er lagt opp så det treffer varme deler. Kan hende slangen vannet kommer fra trenger en justering. 

Er nok ingenting som er farlig, så du kan trygt fortsette kjøringen. 

Takk for svar! Det set eg pris på. Det roer bekymringa nokre hakk.

Eg mistenkte vatn frå AC, men syntes det var så rart at det skulle gi ein så markert freselyd. Det gjekk jo over etter kort tid, men likevel. Reknar med at holet i dekselet er laga slik for å evt kunne sleppe ut fuktigheit. Må vere eksosrøyret eller liknande som det på ein eller anna måte har truffe.

Det er vel så mange sensorar og den slags at bilen gir vel beskjed om det er noko gale. Den skal inn på ein justering seinare i haust, så eg får be dei kikke på det då. Om ikkje noko kollapsar før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår