RS2 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Kvinner: Pils : Du er jordnær, avslappet og en av gutta. Du kan virke lettere å få enn det du faktisk er. Fargede drinker: Høytidelig,selvopptatt, litt bitchete og vanskelig å komme innpå. En hard nøtt å få til sengs. Spesialmixede drinker: Du vet hva du vil ha, og krever det. Du liker bedre å sjekke enn å bli sjekket. Du er kresen. Dyre viner: Du er sofistikert, og føler selv at du har klasse. Du liker menn som liker å lytte. Billige viner: Samme som over, men du har mindre penger! Shots : Du er på jakt etter å bli full og naken. Tar det du får om det passer seg slik. ********** Menn: Pils : Du er fattig, og vil ha deg et nummer. Importert øl: Du har bra med penger,og vil ha deg et nummer. Vin : Du håper at vinen vil gi et inntrykk av at du er seriøs, slik at du kan få deg et nummer. Whisky: Du driter i smak,du vil bare ha deg et nummer. Hvordan damen ser ut er av mindre betydning. Tequila: Du vil bli full,og blir det. Det blir heller ingen nummer på deg. Cinzano: Du er definitivt homo! Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hehe, er bare fattig, og vil ha met et nummer jeg! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hva drikker Follo folka a?? hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by volvofasII Hva drikker Follo folka a?? hehehehe Seff drikker vi Cinzano :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by RS2 Seff drikker vi Cinzano :D :D :D Måtte jo bare få dere til å side selv da.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 breinnvin!!! :op Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by CorradoBoy breinnvin!!! :op Skjønner at du har lyst på senge kos da... hehehehehe Eller samme som Tequila..?? :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Holder meg til pilsen jeg ;D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hva med meg som drikker smugler-pils da ?? :) :) Hvilken klasse kommer jeg i ?? Jeg er jo egentlig alltid på jakt etter ett nummer........med jenter altså Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 det beste er å drekke nok før du drar ut så du kan leve på pølgen med par et par shot eller noen pils/drink/homdrikk Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg